پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151104
دولت يارانه نقدي پنچ گروه درآمدي را قطع کرد
تاریخ انتشار : 1394/01/31 10:25:36
نمایش : 1988
يارانه نقدي گروه‌هاي پنج‌گانه شامل "پزشکان"، "مالکان خودروهاي لوکس"، "صاحبان صرافي‌ها"، "اعضاي هيأت مديره بانک‌ها و هيأت مديره شرکت‌هاي خصوصي" و "افراد مقيم خارج از کشور" از فروردين‌ماه ۹۴ قطع شد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، از فروردين‌ماه امسال يارانه نقدي ۵گروه‌ درآمدي به تشخيص دولت حذف شده و در ماه‌هاي آينده احتمال حذف تعداد بيشتري از يارانه‌نقدي‌بگيران با درآمد بالا وجود دارد.

يارانه نقدي گروه‌هاي پنج‌گانه شامل پزشکان، مالکان خودروهاي گران قيمت لوکس، صاحبان صرافي‌ها، اعضاي هيات مديره بانک‌ها و هيات مديره شرکت‌هاي خصوصي و افراد مقيم خارج از کشور قطع شده است، با اين توضيح که يارانه نقدي برخي افراد مقيم خارج کشور از سال قبل که شناسايي شده بودند، کليد خورده بود.

برخي شهروندان که يارانه نقدي‌شان حذف شده است و يارانه نقدي فروردين‌ماه امسال را دريافت نکرده‌اند در تماس با "همشهري" با تاييد اين خبر اعلام کردند که در سازمان هدفمندي يارانه‌ها اعلام شده که حذف يارانه نقدي به تشخيص دولت و بر اساس مصوبه مجلس صورت گرفته است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html